מנורת ירח

שוב שכחתם להדליק את הדוד? בואו נהפוך אותו לחכם יותר!

 

מנורת הירח היא מנורה קלת משקל, ניידת נטענת המעוצבת בצורת סהר. הוא נועד להיות ממוקם בחלון כך שניתן לראות אותו מבחוץ. האור מהמנורה זורח מבעד לחלון, וגורם לו לזהור כמו ירח אמיתי. מאמר זה דן כיצד ניתן להשתמש במוצר זה כדי ליצור אווירה של שלווה ורוגע בחלל הבית או המשרד שלך.

 

מנורת הירח היא מכשיר המדמה את אור הירח

הוא משמש בדרך כלל בחדר שינה כדי לעזור לאנשים לישון טוב יותר בלילה. מנורת הירח היא מנורה שנועדה להיראות כמו הירח. למנורה מתג דימר וניתן להשתמש בה כמנורת לילה או כאור סביבה. מנורת הירח עשויה מפלסטיק עמיד, המקל על הניקוי והתחזוקה. המנורה זמינה גם בצבעים, גדלים וצורות שונים, כולל עגולה ומרובעת. חלק זה עוסק במנורת הירח. מנורת הירח יכולה לשמש למטרות הרפיה וכדי ליצור סביבה מרגיעה עבור אנשים. זהו מוצר ידידותי לסביבה המנצל אור טבעי ובעל אורך חיים ארוך. מנורת הירח היא דוגמה לאופן שבו ניתן להשתמש באור ככלי ליצירת תחושת רוגע. הוא נועד להפיץ את אותו סוג של אור שהירח עושה, וזה מרגיע עבור אנשים מסוימים. מנורת הירח היא מנורת לילה שתפיץ את אותה כמות אור כמו הירח. הוא גם נועד להיות בצורת חצי סהר. מנורת הירח היא אור שתוכנן כדי להידמות לירח. יש לו בסיס עגול ולבן וכדור שקוף וכדורי. ניתן להאיר את הגלובוס באור לבן חם או קר. יש לו גם טיימר שניתן לכוון ל-1-8 שעות של שימוש רצוף. זה קל לשימוש – פשוט הפעל אותו ובחר באחת משלוש הגדרות הבהירות. למנורה יש גם טיימר אוטומטי, כך שניתן להגדיר אותה לכיבוי לאחר שעתיים או שמונה שעות. חפשו בגוגל: שירותי הדפסת תלת מימד במימד הרביעי.

 

מנורת הירח היא מנורה קטנה שצורתה כמו הירח

יש לו עיצוב יפה שמזכיר את פני הירח. מנורת הירח יכולה לשמש כאור סביבה בחדר שלך. זה יכול לשמש גם כתאורת אווירה בסלון או בחדר השינה שלך. מנורת ירח היא מנורה המספקת זוהר סביבה רך בדומה לאור הירח. האור מהירח אינו בהיר כמו האור מהשמש. האור מהירח אינו מספק מספיק תאורה לקריאה, אבל הוא מספק מספיק אור כדי שאנשים יוכלו לראות את סביבתם ולנוע בבטחה בסביבתם. מנורות הירח מתוכננות מתוך מחשבה על כך. הם פולטים זוהר רך ועדין המושלם ליצירת חלל מזמין או מתן תאורת סביבה בכל חדר בבית שלך. מנורת הירח היא מנורת הלילה המושלמת לילדים. זה עוזר להם להירדם וזה גם נותן אור רך שלא ניתן לראות מחוץ לחדר. מנורת הירח היא רעיון נהדר למתנה לילדים ולהורים כאחד. אור הירח הוא מנורה שצורתה כמו הירח. האור שהוא מפיק רך ועדין, מושלם ליצירת סביבה מרגיעה ושנת לילה טובה. לאור הירח יש הגדרת בהירות מתכווננת שניתן להשתמש בה כדי ליצור מצבי רוח שונים. יש לו גם אפשרות להשתמש בו כמנורת לילה או כמנורת קריאה. מנורת הירח היא מנורה המקרינה את שמי הלילה על כל משטח. הוא מופעל על ידי דיודה פולטת אור (LED) ויש לו סוללה נטענת.

 

 

 

תוכן עניינים
עוד לא השארתם פרטים? עכשיו זה הזמן!

השאירו פרטים כבר עכשיו ונחזור אליכם הכי מהר שנוכל!

אודותינו

באמצעות טכנולוגיה מתקדמת, מומחים מקצועיים בתחום, והמתקינים הטובים בארץ, אנחנו יכולים להפוך כל בית לבית חכם, נוח ובטוח לשימוש!
החברה המובילה בארץ בתחום הבתים החכמים, מעל ל10 שנות ניסיון ומאות בתים חכמים ברקורד!

בואו נהפוך את הבית שלכם לחכם יותר

השאירו פרטים כבר עכשיו ונחזור אליכם הכי מהר שנוכל!

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונחזור אליכם בהקדם האפשרי!