אינטרנט עם סיבים אופטיים – האם משתלם לנו להתחבר ואיך מתחברים?

שוב שכחתם להדליק את הדוד? בואו נהפוך אותו לחכם יותר!

בשנה האחרונה, אחת מגולות הכותרת של משרד התקשורת בכלל ושל חברות התקשורת השונות בפרט, הוא פריסה של אינטרנט סיבים אופטיים בכל רחבי הארץ. נדמה שאין היום בו אנחנו לא שומעים את השר שמטפל בנושא וכן את הצוות שלו, מציג אזור או מקום חדש אליו אשר התחברו אל סיבים אופטיים ומאפשרים לציבור הגולשים במקום ליהנות ממנו.

באופן טבעי, כל אזור שחובר פיזית אל כבלים של סיבים אופטיים יכול ליהנות משירותיהן של חברות שונות המספקות שירותי תשתית וספק אינטרנט, ומאפשרות ליהנות מאינטרנט מהיר מסוג זה. אחרי שנים בהם מדינת ישראל היתה מאחור ביחס למדינות אחרות, היום אנחנו יכולים לראות התקדמות וישראל נחשבת למובילה בתחום זה.

בשביל להבין האם משתלם לנו להתחבר אל אינטרנט עם סיבים אופטיים ואיך עושים את זה, צריך להבין תחילה מה זה, ומה ההבדל בין אינטרנט סיבים אופטיים לאינטרנט רגיל, כמו זה שהיינו מחוברים אליו עד היום.

אינטרנט עם סיבים אופטיים, הוא חיבור לרשת באמצעות סיבים עשויים מזכוכית עדינה, אשר מאפשרים להעביר מידע בצורה הרבה יותר מהירה מאשר אינטרנט שמבוסס על סיבי נחושת, כפי שהכרנו עד היום. אם במקרה של סיבי נחושת, המהירות היתה במגה בייט, אזי שבסיבים אופטיים אנחנו מדברים על קצבים של ג'יגה בייט. באופן טבעי, עם הזמן המהירות רק תגדל ואנחנו נוכל ליהנות מחוויית גלישה הרבה יותר משמעותית.

 

האם באמת משתלם לנו להתחבר לאינטרנט סיבים?

התשובה היא כן ובאופן חד משמעי. אם כבלים של סיבים אופטיים נפרסו באזור שלנו, הרי מומלץ לנו מאוד לבדוק את האופציה להתחבר לרשת בצורה כזו. כך נוכל ליהנות מאינטרנט הרבה יותר מהיר, מה שיאפשר לנו לא רק לגלוש ברשת בצורה נוחה ומהירה, אלא גם להוריד ולעלות קבצים, ולא פחות חשוב, אנחנו נוכל לצפות בסדרות וסרטים, בין אם זה דרך המחשב ובין אם זה דרך מכשירי סטרימינג בצורה הרבה יותר חלקה.

צריך לזכור, היום, בניגוד לשנים עברו, האינטרנט מחובר לא רק למחשב שלנו אלא גם למכשירים אחרים, בפרט למכשירים דרכם אנחנו גם יכולים לצפות בטלוויזיה וגם יכולים לבצע פעולות נוספות. ככל שאותם מכשירים ייהנו מאינטרנט מהיר יותר, כך נוכל לנצל את היכולות שלהם בצורה יותר אופטימאלית.

 

איך אנחנו יכולים להתחבר?

בשביל להתחבר לאינטרנט סיבים אופטיים, עלינו לבחון תחילה האם האזור בו אנו מתגוררים אכן חובר לרשת סיבים, ואם כן, אזי שאנחנו יכולים לפנות אל החברות השונות, בין אם זה בשביל לבדוק כמה זה יעלה לנו וכיצד אנחנו יכולים להתחבר בצורה מהירה ופשוטה. אנחנו יכולים לעשות את זה אונליין וייתכן שנידרש לתאם פגישה עם טכנאי בשביל שיבצע את העבודה בשטח ויחבר אותנו לרשת סיבים.

 

 

 

תוכן עניינים
עוד לא השארתם פרטים? עכשיו זה הזמן!

השאירו פרטים כבר עכשיו ונחזור אליכם הכי מהר שנוכל!

אודותינו

באמצעות טכנולוגיה מתקדמת, מומחים מקצועיים בתחום, והמתקינים הטובים בארץ, אנחנו יכולים להפוך כל בית לבית חכם, נוח ובטוח לשימוש!
החברה המובילה בארץ בתחום הבתים החכמים, מעל ל10 שנות ניסיון ומאות בתים חכמים ברקורד!

בואו נהפוך את הבית שלכם לחכם יותר

השאירו פרטים כבר עכשיו ונחזור אליכם הכי מהר שנוכל!

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונחזור אליכם בהקדם האפשרי!