אבטחת הבית והגנה על הפרטיות

שוב שכחתם להדליק את הדוד? בואו נהפוך אותו לחכם יותר!

אנחנו כבר לא חיים בעידן בו אפשר להשאיר את הדלת של הבית פתוחה, להיפך, אנחנו צריכים להגן על הבית ועל העסק מפני פורצים וגנבים למיניהם, ויפה שעה אחת קודם. כבר עשרות שנים שמצלמות אבטחה ואזעקות לבית מהווים את חוד החנית בתחום אבטחת הבית, ובכל שנה אנחנו יכולים לראות כיצד אלה משתכללים והופכים מתוחכמים יותר ויותר. אז איזה חידושים קיימים בתחום האבטחה לבית ומהם המוצרים שנמצאים כאן כבר עשרות שנים ורק הולכים ומשתדרגים עם הזמן? כדאי להמשיך לקרוא. 

מהם החידושים בתחום אבטחת הבית והשמירה על הפרטיות?

אנחנו רוצים לשמור על הבית שלנו מפני סכנות רבות – פריצות, גניבות, אסונות ושריפות. לשם כך אנחנו פועלים במהלך שכל השנה לשדרג את מערכות ההגנה הביתיות, כאשר אזעקות מהוות את חוד החנית של התחום, אך לא רק. כיום אנשים מתקינים מצלמות משוכללות, לעיתים נסתרות ולעיתים גלויות, אשר יש להן יכולות גבוהות במיוחד לשדר תמונה, לקלוט תנועה ולצלם גם בחושך באופן ברור. מי שמעוניין כיום להגן על ביתו בצורה מקסימלית יכול לבחור במערכות צילום מקיפות לכל שטח הבית והגינה ולהקים בבית טלוויזיה במעגל סגור בו ניתן לראות בכל רגע נתון את המתרחש בכל אזור. המצלמות כיום יודעות לזהות תנועה ולבצע צילום ואת התמונות ניתן לראות גם מרחוק וליהנות מהקלטות ארוכות טווח של כמה שבועות. 

מלבד המצלמות, הגלאים הקיימים כיום נחשבים משוכללים במיוחד, כשיש להם האפשרות לעשות הפרדה בין דמות של כלב או חתול ובין דמות של אדם, וכך הם פועלים רק כשיש בכך צורך. ניתן להתקין גלאים בכל אזורי הבית ולשלוט מרחוק באזורים אותם נרצה להפעיל בשעות מסוימות של היום. לדוגמה, אם מעוניינים שבבית עצמו הגלאים יפעלו רק משעה מסוימת בלילה ניתן לכוון את המערכת לך, ובכל שאר שעות היום היא לא תפעל. 

האביזרים שתמיד יהיו כאן

קיימים אביזרים ומכשירים טכנולוגיים שתמיד ילוו אותנו בכל מה שקשור לאבטחת הבית, בעיקר מכיוון שהם יעילים כל כך. עם זאת, ניתן לראות כיצד הם משתכללים לאורך השנים בהם נוכל למצוא את הסורגים. הם מגיעים בכל הגדלים והסוגים ומהווים את ההגנה הראשונית נגד פורצים וגנבים שמבקשים להיכנס לבית. יש סוגים רבים של סורגים שיכולים לשמש כהגנה, בהם סורג נגלל כלפי מעלה, סורג שקוף, סורג אלומיניום וסורג פלדה. כדי להגן על הבית בצורה מיטבית יש לבחור בסורג עבה אותו יהיה קשה גם לחתוך בכלים רגילים של פריצה. 

עוד מערכות שמלוות אותנו כבר שנים רבות והן רק הולכות ומשתכללות הן מערכות האזעקה לבית. האזעקה יכולה לפעול באמצעים רבים – באמצעות גלאי תנועה הנמצאים ברחבי הבית וברחבי החצר והגינה, או באמצעות מגנטים המותקנים על הדלתות והחלונות, שמפעילים את האזעקה ברגע שהשדה המגנטי מתנתק בפתיחת החלון או הדלת. 

כאשר אנו רוצים להגן על הבית שלנו, עלינו לפעול בכמה מישורים כדי להבטיח את ההגנה המקסימלית, ובדרך כלל אנשים יבחרו במספר מערכות הגנה הכוללות את הסורגים, האזעקות והמצלמות שיספקו את ההגנה המרבית וירתיעו את הפורצים. בסופו של דבר פורצים מחפשים אחר בית שקל לפרוץ אליו, לכן מערכות הגנה רבות יסייעו להרחיקם. 

תוכן עניינים
עוד לא השארתם פרטים? עכשיו זה הזמן!

השאירו פרטים כבר עכשיו ונחזור אליכם הכי מהר שנוכל!

אודותינו

באמצעות טכנולוגיה מתקדמת, מומחים מקצועיים בתחום, והמתקינים הטובים בארץ, אנחנו יכולים להפוך כל בית לבית חכם, נוח ובטוח לשימוש!
החברה המובילה בארץ בתחום הבתים החכמים, מעל ל10 שנות ניסיון ומאות בתים חכמים ברקורד!

בואו נהפוך את הבית שלכם לחכם יותר

השאירו פרטים כבר עכשיו ונחזור אליכם הכי מהר שנוכל!

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונחזור אליכם בהקדם האפשרי!