מומחה קידום אתרים בגוגל הוא תפקיד שלא מיועד רק למומחי קידום אתרים. זה מיועד לכל מי שיש לו תשוקה לקידום אתרים ורוצה לעשות שינוי בעולם.
בעזרת העבודה הזו, תהיה לך הזדמנות לעבוד עם האנשים המוכשרים ביותר של גוגל על כמה מהפרויקטים המאתגרים ביותר בחיפוש. תהיה לך גם גישה לכמה מהכלים והטכנולוגיות החדשים ביותר של Google, המתפתחים ללא הרף כשהם מחפשים דרכים חדשות לשיפור החיפוש.
מומחה ה-SEO בגוגל אחראי על עיצוב ופיתוח אלגוריתמים של מנועי החיפוש וגם על ניהול קשרי החברה עם שותפים במנועי החיפוש.
מומחיות SEO היא מערך מיומנויות הדורש שנים של ניסיון וידע
תפקידם של מומחה קידום אתרים בגוגל הוא לספק הדרכה כיצד לייעל אתרים בצורה הטובה ביותר למנועי חיפוש. הם אחראים להבטיח שהתוכן מותאם לחוויית משתמש ועמידה בהנחיות של גוגל למנהלי אתרים
מומחי קידום אתרים בגוגל אחראים לוודא שאלגוריתמים של מנועי החיפוש פועלים כראוי. הם עובדים בשיתוף פעולה הדוק עם מנהלי המוצר והמהנדסים כדי לוודא שניתן ליישם את ההצעות שלהם בהקדם האפשרי.
מומחי קידום אתרים בגוגל מספקים המלצות כיצד לשפר את הנראות של האתר, כך שהוא יוכל לדרג טוב יותר במנועי החיפוש. הם גם עוזרים לחברות ליצור אסטרטגיות חדשות לאתרים שלהן, שיעזרו להן להגיע ליותר לקוחות ולהגדיל את המכירות.
המומחה לקידום אתרים אחראי לוודא שאלגוריתמים של מנועי החיפוש פועלים כראוי, מה שאומר שהם צריכים לוודא שתוכן האתר רלוונטי ורענן מספיק עבור המשתמשים במנועי החיפוש.
מומחי קידום אתרים בגוגל יכולים לעזור לך לשפר את דירוג האתר שלך במנועי החיפושת.
SEO הוא תהליך של אופטימיזציה של אתרים ואפליקציות כדי לדרג גבוה יותר בדפי התוצאות של מנועי החיפוש. מומחי קידום אתרים בגוגל עוזרים לעסקים בכך שהם מספקים להם את הכלים הדרושים לאופטימיזציה של האתר שלהם.
המומחה לקידום אתרים בגוגל עוזר לעסקים לפתח וליישם אסטרטגיות קידום אתרים שסביר להניח שיעבדו עבורם. הם גם מספקים עצות כיצד לשפר את התוכן, חווית המשתמש והיבטים אחרים באתר האינטרנט שלהם.
המומחה לקידום אתרים בגוגל הוא תפקיד שהתפתח עם השנים. התפקיד התחיל כמומחה טכני שהיה אחראי על ההיבטים הטכניים של קידום אתרים. ככל שהזמן התקדם, התפקיד הפך לניהולי יותר והיה אחראי על ניהול קמפיינים לקידום אתרים. כיום, מומחי קידום אתרים מופקדים על ניהול כל ההיבטים של אופטימיזציה למנועי חיפוש ושיווק דיגיטלי.
מומחי קידום אתרים אחראים גם ליצירת תוכן שיכול לשמש מחלקות אחרות בגוגל, כמו שיווק במנועי חיפוש (SEM), ובו עוסק סעיף זה. תוכן שנוצר על ידי מומחה קידום אתרים יכול לשמש ליצירת מודעות או דפי נחיתה שיעזרו להוביל תנועה לאתר או לאפליקציה שלך.